måndag 26 mars 2012

Mina mål under 100 grymma dagar!

Har funderat över mina mål under 100 grymma dagar. Har tänkt ha fokus på både styrka, kondition och kost... Tycker dock det är svårt med specifika mål sådär. Hmm...

Styrka
- Kunna göra dips, chins och pullups utan assist
- Helt enkelt öka i styrka, köra riktigt hårt varje träningspass

Kondition
- Har tidigare sprungit milen på omkring 50 min, dock var detta nog två eller tre år sedan. Tjejmilen 2009 - 56 min, Tjejmilen 2011 - 59 min. Satsar på 50-55 min i år! Börjar med 55 min, har inte sprungit på väldigt länge.

Kost
- Äta mycket protein (har som mål 2 gram/kg kroppsvikt)
- Lära mig mer om kost och hur jag ska äta, bli bättre helt enkelt!
- Äta och dricka fritt på helgerna

Kropp
- Se mer definierad ut, mer synliga muskler helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar